Mudificà e precauzioni per u prucessu di trasfurmazione di e parti di stampatura

xcx

Precauzioni per u prucessu di trasfurmazione di pezzi di stampa (piegatura di lamiere, pressa per lamiere):

1. E punzonatrici semiautomatiche è manuali devenu esse dotate di un interruttore di frenu à duie mani, è hè strettamente pruibitu di pedalà o di inizià a punzonatura cù una sola manu. (stampatura in acciaio inox)

2. Dopu chì a punzonatrice d'alta resistenza hè stata aghjustata, dopu a punzonatura nurmale, chjude a scatula insonorizzata. (stampatura di metalli)

3. Durante a punzonatura cuntinua, l'impiegati ùn ponu micca piglià i prudutti à manu à menu di 1M da a punzonatrice. (stampatura di nichel)

4. Quandu u tecnicu hè nantu à a macchina di regulazione di u stampu, solu una persona pò fà a regulazione, micca duie persone per fà a regulazione. (stampaggio di precisione)

5. U tecnicu pò aghjustà a macchina è alimentà u materiale, solu fora di a macchina, è a distanza ùn hè micca menu di 1M. (strumentu di lamiera)

6. Assicuratevi di bluccà e viti quandu installate a cassaforma, è fermate a macchina per 4 ore per verificà se e viti sò allentate. (pressatura di stampa di lamiera)

7. Quandu u stampu hà un prublema durante u prucessu di pruduzzione è ùn hà micca bisognu di esse scaricatu, è hè riparatu direttamente nantu à a macchina utensile, l'alimentazione di a macchina di stampaggio à iniezione deve esse spenta è u segnu di riparazione hè appesu à a scatula di alimentazione prima chì u stampu possi esse riparatu. (Parti di stampaggio metallicu)

8. Tutti l'arnesi devenu esse rimessi in a cassetta di l'arnesi dopu l'usu, è ùn devenu micca esse posti nantu à a tavola di a macchina, per impedisce chì l'arnesi scivolinu è feriscinu e persone. (persunalizazione di u produttu)

9. Quandu a macchina ùn hè micca in pruduzzione, tagliate l'alimentazione elettrica in tempu. (Parti di hardware)

10. Per i pezzi corti è chjuchi, aduprate strumenti speciali, è ùn alimentate micca o pigliate micca direttamente i pezzi à manu. (Servizii di fabricazione OEM.)

11. U pruduttore deve stà currettamente, mantene una certa distanza trà e mani è a testa è a pressa, è fà sempre attenzione à u muvimentu di a pressa, è hè strettamente pruibitu di chiacchierà cù l'altri. (Fabbrica OEM)

12. L'operatori è i riparatori di stampi sò strettamente pruibiti di mette e mani in u stampu durante a pruduzzione. (Parti persunalizate micca standard)

13. Quandu l'operatore installa u ventilatore d'aspirazione, hè strettamente pruibitu di ghjunghje à u mutore per pulisce i rifiuti. (Pezzi di stampaggio di metalli persunalizati precisi)

14. Hè strettamente pruibitu di purtà pantofole quandu si va à u travagliu, per ùn colpisce i pedi cù stampi è blocchi di ferru in l'officina. I capi di squadra, i muntatori è i riparatori di stampi devenu purtà scarpe di sicurezza quandu vanu à u travagliu; (lavanderia piana di a buttega)

15. L'operatori masci sò strettamente pruibiti di purtà i capelli lunghi, è l'operatrici femine devenu arrotolare i so capelli lunghi per impedisce ch'elli si impiglinu in u volante. (Guarnizione metallica)

16. L'oliu biancu elettricu, l'alcol, l'agente di pulizia è altri olii devenu fà attenzione à a prevenzione di l'incendii. (Parti è cumpunenti di lamiera)

17. I materiali, i scarti è i stampi devenu esse imballati cù guanti per evità di graffià e mani.

18. Quandu ci hè oliu, deve esse pulitu in tempu per evità scivulamenti è lotta.

19. Hè strettamente pruibitu di purtà guanti quandu si trapananu è si fresanu macchine; purtà maschere è prutezzione per l'ochji quandu si utilizanu smerigliatrici per prutegesi.

20. Fate attenzione à trascinà u stampu per impedisce ch'ellu caschi in terra (u pianale deve esse abbassatu per trasportà u stampu).

21. Hè strettamente pruibitu à u persunale micca elettricista di cunnette l'elettricità è di mantene a macchina. (Cerniera di porta è finestra)

22. Hè strettamente pruibitu di puntà a pistola à ventu versu e persone è di soffià, hè faciule fà male à l'ochji. (Diverse parti di stampa sò persunalizate)

23. L'operatore deve purtà tappi per l'arechje. (fabbricazione laser)

24. Quandu si trova chì a macchina hè anormale, prima spegne l'alimentazione è dopu cercate u tecnicu di serviziu per trattà lu in tempu, è ùn pò micca trattà lu senza autorizazione. (tagliu laser)

25. Quandu un novu impiegatu và à u travagliu u primu ghjornu, u capu di squadra deve spiegà li e regule di sicurezza, è amparà e regule di sicurezza ogni ghjornu di a prima settimana. (cerniera di u cappucciu)

26. Quandu si aghjusta a macchina, assicuratevi di aghjustà a macchina à azzione unica, è hè strettamente pruibitu d'apre a cinta di scarica di l'articulazione. (Parti di ferramenta)

27. Nisun articulu inflammabile o esplosivu pò esse almacenatu sottu à l'interruttore. (piastra di muntatura)

28. L'operatori sò strettamente pruibiti di perseguità è di batte in l'officina, per ùn luttà, ribaltà i prudutti o fà si male. (schermu termicu di l'attuatore)

29. Eseguite l'ispezione di l'attrezzatura secondu u cuntenutu di l'ispezione nantu à a carta d'ispezione puntuale di l'attrezzatura, prestate una attenzione particulare à se a guida è u dispusitivu di frenu di a punzonatrice funzionanu nurmalmente, è se e funzioni di punzonatura unica è punzonatura cuntinua sò distinte. (piastra di ferru)

30. Quandu si stalla u stampu nantu à u picculu punzone (10T), prima allentate u dispusitivu di bloccu di a guida, stallate i stampi superiore è inferiore, è dopu aghjustate a corsa di a guida finu à ch'ella risponde à i requisiti è bluccate u dispusitivu di fissaggio. Accendete a corsa à una sola corsa, dopu avè bluccatu u stampu superiore, u stampu inferiore hè bluccatu dopu u serraggio idraulicu. (parti di stampaggio d'acciaio)


Data di publicazione: 24 di nuvembre di u 2022