Prucessu di stampa di fustelle progressiva

In u prucessu di stampa di metallu, a stampatura di fustelle progressiva compie parechji passi in sequenza attraversu un numeru di stazioni, cum'è punching, blanking, piegatura, trimming, drawing, etc. L'istampazione di fustelle progressiva hà parechji vantaghji annantu à i metudi simili, cumprese i tempi di installazione rapida, alti tassi di produzzione, è u cuntrollu di a pusizione di parte durante u prucessu di stampa.
L'estampazione di fustelle progressiva crea caratteristiche distinte cù ogni punch per pruduce u pruduttu finali alimentando constantemente u web attraversu una stampa in parechje stazioni di fustelle.

1. Scroll for Materials
Per alimentà u materiale in a macchina, caricate u rollu currispundente nantu à a bobina. Per impegnà a bobina, a bobina s'allarga nantu à u diametru internu. Dopu avè sbulicatu u materiale, i reels giranu per alimentallu in una pressa, seguita da un straightener. Stu disignu di l'alimentazione permette a fabricazione di "luce-out" pruduciendu pezzi di voluminu elevatu per un periudu di tempu.
2. Zona di preparazione
U materiale pò riposu in a seccione di preparazione per un pocu tempu prima di esse alimentatu in u straightener. U grossu di u materiale è a velocità di alimentazione di stampa determinanu e dimensioni di a zona di preparazione.

3. Straightening è leveling
Un leveler flattens è stende u materiale in strisce dritte nantu à a bobina in preparazione per stampà l'articuli. Per fabricà a parte desiderata chì cunforma cù u disignu di u muffa, u materiale deve passà per questa prucedura per correggerà diverse deformazioni residuali causate da a cunfigurazione di l'avvolgimentu.
4. Nutrimentu constantu
L'altezza di u materiale, u spaziu, è u percorsu attraversu a stazione di muffa è in a stampa sò tutti regulati da u sistema di alimentazione cuntinuu. Per chì a stampa ghjunghje à a stazione di muffa quandu u materiale hè in a pusizioni curretta, stu passu cruciale in u prucessu deve esse puntualmente puntuale.

5. Stazione per u moldu
Per fà più faciule per creà l'articulu finitu, ogni stazione di muffa hè inserita in una stampa in l'ordine propiu. Quandu u materiale hè alimentatu in a stampa, affetta simultaneamente ogni stazione di muffa, dendu e proprietà di u materiale. U materiale hè alimentatu in avanti cum'è a stampa si alza per u colpu sussegwenti, chì permette à u cumpunente di viaghjà constantemente à a stazzione di u muffa seguente è esse preparatu per l'impattu sussegwenti di a stampa per sviluppà caratteristiche. caratteristiche à u cumpunente cù parechje fustelle. E funzioni novi sò tagliate, tagliate, perforate, kerfed, piegate, scanalate o tagliate in a parte ogni volta chì a stampa ghjunghje à a stazione di muffa. Per permette à a parte di muvimenti continuamente durante u prucessu di stampa di fustellata prugressiva è ottene a cunfigurazione finale desiderata, una striscia di metallu hè lasciata longu u centru o u bordu di a parte. A vera chjave per a stampa di fustelle progressiva hè di cuncepisce queste fustelle per aghjunghje funziunalità in l'ordine ghjustu. Basatu nantu à i so anni di sperienza è cunniscenze di l'ingegneria, i produttori di utensili cuncepiscenu è creanu stampi di utensili.

6. Cumpunenti finiti
I cumpunenti sò furzati fora di u moldu è in bins ready-made via un chute. A parte hè avà finita è in a so cunfigurazione finali. Dopu un cuntrollu di qualità, i cumpunenti sò pronti per un ulteriore trasfurmazioni cumpresi sbavatura, galvanica, trasfurmazioni, pulizia, ecc. Funzioni cumplessi è geometrie ponu esse prudutte in grande quantità cù sta tecnulugia.

7. Scrap Ci hè scrap da ogni stazione di muffa. Per riduce u costu tutale di e parti, l'ingegneri di designu è i produttori di strumenti travaglianu per minimizzà i scarti. A realizanu questu per capiscenu cumu organizà megliu i cumpunenti nantu à strisce di rotulu è pianificendu è stabilisce stazioni di muffa per minimizzà a perdita di materiale durante a produzzione. I rifiuti pruduciuti sò riuniti in cuntenituri sottu à e stazioni di muffa o per mezu di un sistema di cinturini trasportatori, induve sò svuotati in cuntenituri di raccolta è venduti à e cumpagnie di riciclamentu di scarti.


Tempu di Postu: 24-Mar-2024