Prucessu di stampa progressiva di stampi

In u prucessu di stampatura di metalli, a stampatura progressiva di stampi cumpleta parechje tappe sequenzialmente attraversu un numeru di stazioni, cum'è punzonatura, tranciatura, piegatura, rifilatura, disegnu, ecc. A stampatura progressiva di stampi hà diversi vantaghji rispetto à metudi simili, cumpresi tempi di preparazione rapidi, tassi di pruduzzione elevati è cuntrollu di a pusizione di a parte durante u prucessu di stampatura.
A stampa progressiva di fustelle crea caratteristiche distinte cù ogni punzone per pruduce u pruduttu finale alimentendu constantemente a banda attraversu una pressa in parechje stazioni di fustelle.

1. Scrolla per i Materiali
Per alimentà u materiale in a macchina, caricate u rotulu currispundente nantu à a bobina. Per impegnà a bobina, a bobina s'allarga nantu à u diametru internu. Dopu avè srotolato u materiale, e bobine giranu per alimentallu in una pressa, seguitata da una raddrizzatrice. Stu cuncepimentu di alimentazione permette una fabricazione "à luci spente" producendu pezzi di grande vulume per un periodu di tempu prolongatu.
2. Zona di preparazione
U materiale pò ripusà in a sezzione di preparazione per un cortu tempu prima di esse alimentatu in a raddrizzatrice. U spessore di u materiale è a velocità di alimentazione di a pressa determinanu e dimensioni di a zona di preparazione.

3. Raddrizzamentu è livellamentu
Un livellatore appiattisce è stende u materiale in strisce dritte nantu à a bobina in preparazione per a stampatura di l'articuli. Per fabricà a parte desiderata chì cunforma à u disignu di u stampo, u materiale deve passà per sta prucedura per curregge diverse deformazioni residue causate da a cunfigurazione di l'avvolgimentu.
4. Nutrimentu custante
L'altezza, a spaziatura è u percorsu di u materiale attraversu a stazione di stampu è in a pressa sò tutti regulati da u sistema di alimentazione cuntinua. Per chì a pressa ghjunghji à a stazione di stampu quandu u materiale hè in a pusizione curretta, questu passu cruciale in u prucessu deve esse cronometratu precisamente.

5. Stazione per u stampaggio
Per rende più faciule a creazione di l'articulu finitu, ogni stazione di stampu hè inserita in una pressa in l'ordine currettu. Quandu u materiale hè alimentatu in a pressa, affetta simultaneamente ogni stazione di stampu, dendu à u materiale proprietà. U materiale hè alimentatu in avanti mentre a pressa si alza per u colpu successivu, permettendu à u cumpunente di viaghjà constantemente à a stazione di stampu seguente è esse preparatu per l'impattu successivu di a pressa per sviluppà caratteristiche. Mentre u materiale si move attraversu a stazione di stampu, a stampa progressiva di stampu aghjusta caratteristiche à u cumpunente utilizendu parechji stampi. E nuove caratteristiche sò tagliate, tagliate, perforate, screpolate, piegate, scanalate o cesoiate in a parte ogni volta chì a pressa ghjunghje à a stazione di stampu. Per permette à a parte di spustassi continuamente durante u prucessu di stampa progressiva di stampu è ottene a cunfigurazione finale desiderata, una striscia di metallu hè lasciata longu u centru o u bordu di a parte. A vera chjave per a stampa progressiva di stampu hè di cuncepisce questi stampi per aghjunghje caratteristiche in l'ordine ghjustu. Basatu annantu à i so anni di sperienza è cunniscenze ingegneristiche, i fabbricanti di utensili cuncepiscenu è creanu stampi per utensili.

6. Cumponenti finiti
I cumpunenti sò furzati fora di u stampu è in contenitori pronti per via di una scivola. A parte hè avà finita è in a so cunfigurazione finale. Dopu un cuntrollu di qualità, i cumpunenti sò pronti per una trasfurmazione ulteriore, cumprese a sbavatura, a galvanoplastia, a trasfurmazione, a pulizia, ecc., è sò poi imballati per a consegna. Caratteristiche è geometrie cumplesse ponu esse prudutte in grande quantità cù sta tecnulugia.

7. Rottami Ci hè rottami da ogni stazione di stampu. Per riduce u costu tutale di e parti, l'ingegneri di cuncepimentu è i fabbricanti di strumenti travaglianu per minimizà i rottami. Riescenu à questu capiscendu cumu urganizà megliu i cumpunenti nantu à e strisce di rulli è pianificendu è cunfigurendu stazioni di stampu per minimizà a perdita di materiale durante a pruduzzione. I rifiuti prudutti sò raccolti in cuntenitori sottu à e stazioni di stampu o via un sistema di nastri trasportatori, induve sò svuotati in cuntenitori di raccolta è venduti à e cumpagnie di riciclaggio di rottami.


Data di publicazione: 24 di marzu di u 2024