E materie prime (piastre) sò messe in almacenamentu → taglio → stampaggio idraulicu → installazione è debugging di stampi, u primu pezzu hè qualificatu → messu in pruduzzione di massa → e parti qualificate sò antiruggine → messe in almacenamentu
U cuncettu è e caratteristiche di a stampa à fretu
1. A stampa à fretu si riferisce à un metudu di trasfurmazione à pressione chì usa un stampu installatu nantu à una pressa per applicà pressione à u materiale à temperatura ambiente per causà separazione o deformazione plastica per ottene e parti richieste.
2. Caratteristiche di a stampa à fretu
U pruduttu hà dimensioni stabili, alta precisione, pesu ligeru, bona rigidità, bona intercambiabilità, alta efficienza è bassu cunsumu, funziunamentu simplice è automatizazione faciule.
Classificazione di u prucessu basicu di stampatura à fretu
A stampa à fretu pò esse riassunta in duie categurie: u prucessu di furmazione è u prucessu di separazione.
1. U prucessu di furmazione hè di causà a deformazione plastica di u pezzu grezzu senza crepe per ottene pezzi di stampaggio di una certa forma è dimensione.
U prucessu di furmazione hè divisu in: trafilatura, piegatura, flangiatura, sagomatura, ecc.
Disegnu: Un prucessu di stampatura chì usa una matrice di disegnu per trasfurmà un pezzu pianu grezzu (pezzu di prucessu) in un pezzu cavu apertu.
Piegatura: Un metudu di stampatura chì piega piastre, profili, tubi o barre à un certu angulu è curvatura per furmà una certa forma.
Flangiatura: Hè un metudu di furmazione di stampa chì trasforma u materiale di a foglia in un bordu drittu longu una certa curvatura nantu à a parte piatta o a parte curva di u pezzu grezzu.
2. U prucessu di separazione hè di separà i fogli secondu una certa linea di contornu per ottene pezzi di stampaggio cù una certa forma, dimensione è qualità di superficia di taglio.
U prucessu di siparazione hè divisu in: tranciatura, punzonatura, tagliu d'anguli, rifilatura, ecc.
Tranciatura: I materiali sò separati l'uni da l'altri longu una curva chjusa. Quandu a parte in a curva chjusa hè aduprata cum'è a parte perforata, si chjama perforazione.
Tramatura: Quandu i materiali sò separati l'uni da l'altri longu una curva chjusa, è e parte fora di a curva chjusa sò aduprate cum'è parte di tramatura, si chjama tramatura.
I requisiti di qualità attuali per i pezzi prudutti in i laboratori di stampaggio sò i seguenti:
1. A dimensione è a forma devenu esse coerenti cù u strumentu d'ispezione è u campione chì hè statu saldatu è assemblatu.
2. A qualità di a superficia hè bona. Difetti cum'è increspature, rughe, ammaccature, graffi, abrasioni è indentazioni ùn sò micca permessi nantu à a superficia. E creste devenu esse chjare è dritte, è e superfici curve devenu esse lisce è ancu in transizione.
3. Bona rigidità. Durante u prucessu di furmazione, u materiale deve avè una deformazione plastica sufficiente per assicurà chì a parte abbia una rigidità sufficiente.
4. Bona fattura. Deve avè una bona prestazione di u prucessu di stampatura è di u prucessu di saldatura per riduce u costu di pruduzzione di stampatura è saldatura. A processabilità di stampatura dipende principalmente da se ogni prucessu, in particulare u prucessu di disegnu, pò esse realizatu senza intoppi è se a pruduzzione pò esse stabile.
Data di publicazione: 10 dicembre 2023