U flussu di u prucessu di l'attellu di stampa

E materie prime (piatti) sò messe in magazzinu → taglio → stampaggio idraulico → installazione è debugging di muffa, u primu pezzu hè qualificatu → messu in produzzione di massa → e parti qualificate sò a prova di ruggine → mette in magazzinu
U cuncettu è e caratteristiche di a stampa à friddu
1. Stamping à friddu si riferisce à un metudu di trasfurmazioni di pressione chì usa un moldu installatu nantu à una pressa per applicà pressione à u materiale à a temperatura di l'ambienti per causà a separazione o a deformazione plastica per ottene e parti richieste.
2. Caratteristichi di stampa friddu
U pruduttu hà dimensioni stabile, alta precisione, pesu ligeru, bona rigidità, bona intercambiabilità, alta efficienza è cunsumu bassu, operazione simplice è automatizazione faciule.
Classificazione basica di u prucessu di stampa à freddo
Stamping à friddu pò esse riassuntu in duie categurie: prucessu di furmazione è prucessu di separazione.
1. U prucessu di furmazione hè di pruvucà a deformazione plastica di u biancu senza cracking per ottene pezzi stampati di una certa forma è dimensione.
U prucessu di furmazione hè divisu in: disegnu, curvatura, flangiatura, formatura, etc.
Disegnu: Un prucessu di stampazione chì usa un fustu di disegnu per trasfurmà un biancu pianu (pezzu di prucessu) in un pezzu cavu apertu.
Curvatura : un metudu di stampatura chì curva i platti, i profili, i tubi o bars à un certu angolo è curvatura per furmà una certa forma.
Flangiatura: Hè un metudu di formatura stampata chì trasforma u materiale di foglia in un bordu drittu longu una certa curvatura nantu à a parte plana o a parte curva di u biancu.
2. U prucessu di siparazione hè di separà i fogli sicondu una certa linea di contorni per ottene pezzi stampati cù una certa forma, dimensione è qualità di superficia di taglio.
U prucessu di separazione hè divisu in: blanking, punching, corner cutting, trimming, etc.
Blanking: i materiali sò separati l'un da l'altru longu una curva chjusa. Quandu a parte in a curva chjusa hè aduprata cum'è a parte perforata, hè chjamata punching.
Blanking: Quandu i materiali sò siparati l'una di l'altru longu una curva chjusa, è e parti fora di a curva chjusa sò usate cum'è parti di blanking, hè chjamatu blanking.
I requisiti di qualità attuali per e parti prodotte in l'ateli di stampatura sò i seguenti:
1. A dimensione è a forma deve esse coherente cù l'uttellu d'ispezione è a mostra chì hè stata saldata è assemblata.
2. A qualità di a superficia hè bona. I difetti cum'è ripples, arrughe, dents, scratch, abrasions, è indentations ùn sò micca permessi nantu à a superficia. I ridges deve esse chjaru è drittu, è e superfici curve deve esse liscia è ancu in transizione.
3. Bona rigidità. Durante u prucessu di furmazione, u materiale deve avè una deformazione plastica abbastanza per assicurà chì a parte hè abbastanza rigida.
4. Bona fattura. Duverebbe avè una bona prestazione di u prucessu di stampa è u rendiment di u prucessu di saldatura per riduce u costu di pruduzzione di stampa è saldatura. Stamping processability principarmenti dipende s'ellu ogni prucessu, soprattuttu u prucessu di drawing, pò esse realizatu lisu è pruduzzione pò esse stabile.


Tempu di Postu: Dec-10-2023