gestione di l'affari

U scopu di a gestione di l'impresa hè di portà tutte l'attività di gestione di l'impresa in una gestione efficace di a pista.Questu hè: nantu à a pista di gestione efficace, cuncentrate e risorse di l'impresa, pigliate decisioni efficaci è ghjucà un rolu.Da a perspettiva di a gestione, l'obiettivu di a gestione cummerciale hè di ottene stu scopu.U compitu di a gestione ùn hè micca di gestisce l'impresa stessu, ma di assicurà è migliurà a capacità di l'impresa per sopravvive, sviluppà è cuntinuà à operare.
I cunniscenze basi di a gestione di l'impresa sò: 1. A decisione 2. Funzionamentu 3. Incentivi è limitazioni 4. Infurmazioni 5. Cultura
1. Decisione
E duie parte di u pianu di decisione di l'impresa è u risultatu di a decisione si riferiscenu rispettivamente à a strategia di l'impresa, a decisione, l'intenzione strategica è a decisione di l'avvenimentu maiò.E decisioni impurtanti per l'imprese includenu:
① Decisione strategica;②Decisione di pianificazione;③ Decisione di decisione;④Decisione di valutazione;E decisioni necessitanu ancu evaluà i risultati.
2. Operazione
L'operazione di l'impresa include principalmente dui aspetti: operazione di produzzione è operazione di vendita.L'operazione di produzzione si riferisce à tutte l'attività di produzzione in u prucessu di produzzione di una impresa.L'operazione di vendita si riferisce à u prufittu di a cumpagnia da i rivenuti di vendita.Cumpresi vendita diretta, distribuzione, servizii di franchising, gestione affidata è servizii di agenzia.A gestione di l'impresa ùn include micca solu altre attività oltre a produzzione è a vendita, ma include ancu attività cummerciale specifiche cum'è a produzzione è a vendita.L'attività di pruduzzione è operazione includenu l'usu di capitale, u rinnuvamentu di l'equipaggiu, u sviluppu di u produttu, a trasfurmazioni di a tecnulugia di produzzione, a furmazione di u persunale, etc. L'operazioni di vendita includenu principalmente a vendita di u produttu, u sviluppu di u produttu, u marketing è altri ligami.
3. Incentivi è limitazioni
L'incentivi è e restrizioni sò interdipendenti è cumplementarii, è ci hè una cunnessione inherente trà elli.A mutivazione hè a basa di a limitazione è u cuntrollu, ùn esige micca solu amministratori, ma ancu subordinati.Solu l'usu raghjone è efficace di incentivi pò maximizà i so benefici.
U cumpurtamentu di restraint di i gestori hè di limità o di piantà u cumpurtamentu di ùn rispetta l'accordu è u cumpurtamentu di rompe l'accordu.
4. Infurmazioni
L'infurmazione di a gestione di l'impresa include principalmente risorse di l'impresa, ambiente esternu, pulitiche di gestione è tecnulugia.U so scopu hè di cuntrullà in modu efficace l'infurmazioni di gestione (cumprese l'infurmazioni internu, l'infurmazioni esterni è e pulitiche di gestione), in modu di riduce u costu di affettà l'imprese, migliurà l'efficienza di e risorse è rinfurzà a so propria competitività.
5. Cultura
A cultura hè un mudellu di azzione in una urganizazione.Si riferisce à u gradu à quale i membri di una urganizazione accunsenu nantu à e credenze cumuni, i valori è i codici di cumpurtamentu.Include principalmente a cultura corporativa, u codice di cumportamentu di l'impresa è u codice di cumportamentu, è ancu u ricunniscenza mutuale è l'accettazione di queste norme trà i membri corporativi.

Stamping metal bracket custom metal stamp stampi d'acciaio letter stamps for metal stamping d'aluminiu stamping steel stamping siliver stamping sheet metal pressing angle iron brackets supports d'acciaio in acciaio inossidabile staffe d'angle d'acciaio staffe d'angle metalliche parentesi d'acciaio parentesi di scaffali di metallo parentesi d'acciaio supporti d'acciaio
c241c149


Tempu di Postu: Nov-04-2022