Cumu cuncepisce Stamping Die: Metodi è Passi

Step1: Analisi di Prucessu di Stamping di Stamping Parts
I pezzi di stampatura deve avè una bona tecnulugia di stampa, per esse parti di stampazione qualificate di produttu in u modu più simplice è ecunomicu.L'analisi di a tecnulugia di stampata pò esse cumpletata seguendu i seguenti metudi.
1. Revisione diagramma di u produttu.Eccettu per a forma è a dimensione di i pezzi stampati, hè impurtante cunnosce i requisiti di precisione di u produttu è rugosità di a superficia.
2. Analizà s'ellu a struttura è a forma di u pruduttu sò adattati per u prucessu di stampa.
3. Analizà s'ellu a selezzione standard è l'etichettatura di dimensione di u produttu sò ragiunate, è se dimensione, locu, forma è precisione sò adattati per stamping.
4. Hè i bisogni di a rugosità di a superficia blanking strette.
5. Ci hè abbastanza dumanda di pruduzzione.

Se a tecnica di stampa di u produttu hè povira, u designer deve esse cunsultatu è presenta u pianu di mudificazione di u disignu.Se a dumanda hè troppu chjuca, l'altri modi di produzzione deve esse cunsideratu per a trasfurmazioni.

Step2: U Disegnu di Tecnulugia di Stamping è Best Stamping Workstation
1. Sicondu a forma è a dimensione di i pezzi stampati, determinà u prucessu di stampa, blanking, curvatura, disegnu, espansione, reaming è cusì.
2. Evaluate u gradu di deformazione di ogni mètudu di furmazione di stamping, Se u gradu di deformazione supera i limiti, i tempi di stampa di u prucessu deve esse calculatu.
3. Sicondu i bisogni di deformazione è di qualità di ogni prucessu di stampa, urganizà i passi di u prucessu di stampa.Prestate attenzione per assicurà chì a parte formata (cumprese i buchi perforati o a forma) ùn pò micca esse furmatu in i passi di u travagliu dopu, perchè l'area di deformazione di ogni prucessu di stampa hè debule.Per multi-angulu, piegate fora, poi piegate in. Arrange u prucessu ausiliariu necessariu, restringe, leveling, trattamentu termale è altre prucessu.
4. Sutta a premessa di assicurà a precisione di u produttu è secondu a dumanda di pruduzzione è i bisogni di pusizioni in biancu è di scaricamentu, cunfirmà i passi di u prucessu raghjone.
5. Design più di dui schemi tecnulugia è sceglie u megliu da a qualità, u costu, a produtividade, die grinding and maintenance, die shot times, safety operation and other aspects of comparison.
6. Preliminary cunfirmà l 'equipaggiu stamping.

Step3: Disegnu di Blanking è Disegnu di Disegnu di Parte di Stamping Metal
1. Calculate a dimensione di i pezzi blanking è u disegnu blanking secondu a dimensione di i pezzi di stampa.
2. Disegnu di disignu è calculate l'utilizazione di materiale secondu a dimensione di blanking.Sceglite u megliu dopu cuncepitu è ​​​​paragunatu parechji layout.

Step4: Stamping Die Design
1. Cunfirmà è die struttura di ogni prucessu stamping è disegnu diagram muffa.
2. In quantu à e prucedure specificate di 1-2 di muffa, fate un disignu strutturale detallatu è tracciate u diagramma di funziunamentu.U modu di disignu hè a siguenti:
1) Cunfirmà u tipu di muffa: fustella semplice, fustella progressiva o fustella composta.
2) Stamping die parts design: calculate e dimensioni di punta di fustelle convex è concave è a lunghezza di fustelle convex è concave, cunfirmà a forma di struttura di fustelle convex è cuncave è a cunnessione è a manera di fissazione.
3) Cunfirmà u locu è u pitch, poi u locu currispundenti è e parti di muffa di pitch.
4) Cunfirmà i modi di pressà u materiale, scaricà u materiale, alzà e parte è spinghje e parte, dopu cuncepisce u pianu di pressa currispondente, u pianu di scaricamentu, u bloccu di pezzi di spinta, etc.
5) Disegnu di fustelle di stampa di metallo: basa di fustella superiore è inferiore è cuncepimentu di modalità di guida, pò ancu sceglie un quadru di fustella standard.
6) In basa di u travagliu di sopra, disegnà u disegnu di travagliu di muffa secondu a scala.À u primu, disegnate in biancu cù doppiu puntu.In seguitu, disegnate u locu è e parti di pitch, è cunnetta cù e parti di cunnessione.Infine, tirate i pezzi di materiale di pressa è scaricamentu in una pusizione adatta.I passi sopra ponu esse aghjustati secondu a struttura di muffa.
7) Ci deve esse a dimensione di u contornu esternu di u muffa, l'altezza di chjude di u muffa, a taglia currispondente è u tipu di currispundenza marcati nantu à u diagramma di travagliu.Ci deve esse esigenze di stampa di precisione di fabricazione di fustelle è tecniche marcate nantu à u schema di travagliu.U diagramma di travagliu deve esse disegnatu cum'è Norme Cartografiche Naziunale cù a barra di titulu è a lista di nomi.Per a fustellatura, ci deve esse un layout in u cantonu superiore manca di u disegnu di travagliu.
8) Cunfirmà u centru di u centru di pressione di a fustella è verificate se u centru di pressione è a linea centrale di u manicu di a fustella coincidenu.S'ellu ùn anu micca, mudificà u risultatu di u die in cunseguenza.
9) Confirmate a pressione di punching è sceglie l'equipaggiu di stampa.Verificate a dimensione di u muffa è i paràmetri di l'equipaggiu di stampatura (altezza di chjusu, tavola di travagliu, dimensione di muntatura di manicu di fustellatura, etc.).


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2022