tecnulugia di trasfurmazioni meccanica

nutizie 21
Si riferisce à tuttu u prucessu di fà a forma, a dimensione, a pusizione relativa è a natura di u biancu in una parte qualificata secondu u mudellu è a dimensione di u disegnu utilizendu u metudu di trasfurmazioni meccanica.A tecnulugia di trasfurmazioni hè u travagliu chì l'artighjanu deve fà prima di trasfurmà.L'errori di trasfurmazioni si verificanu durante u prucessu, risultatu in perdite economiche.
U prucessu di machining hè u passu di fabricazione è trasfurmazioni di pezzi o pezzi.U prucessu di cambià direttamente a forma, a dimensione è a qualità di a superficia di u biancu per fà una parte hè chjamata prucessu di machining.Per esempiu, u prucessu di trasfurmazioni di una parte ordinaria hè una machina grossa-finitura-assemblaggio-ispezione-imballazione, chì hè un prucessu generale di trasfurmazioni.
A tecnulugia di trasfurmazioni meccanica hè di cambià a forma, a dimensione, a pusizione parente è a natura di l'ughjettu di produzzione nantu à a basa di u prucessu per fà un pruduttu finitu o un pruduttu semifinitu.Hè una descrizzione dettagliata di ogni passu è ogni prucessu.Per esempiu, cum'è citatu sopra, u processu ruvida pò include a fabricazione in biancu, a macinazione, etc. A finitura pò esse divisa in tornitura, fitter, fresatrice, etc. Ogni passu richiede dati detallati, cum'è a rugosità è a tolleranza. (arbor press boster plate. / fabbrica di piastre di rinforzu)
Sicondu a quantità di prudutti, e cundizioni di l'equipaggiu è a qualità di i travagliadori, i tecnichi determinanu u prucessu per esse aduttatu, è scrive u cuntenutu pertinente in un documentu di prucessu, chì hè chjamatu specificazione di prucessu.Questu hè più miratu.Ogni fabbrica pò esse diversa, perchè a situazione attuale hè diversa.(furnitore di piastre di rinforzu)
In generale, u flussu di prucessu hè u prugramma, a tecnulugia di trasfurmazioni hè i parametri dettagliati di ogni passu, è a specificazione di u prucessu hè a tecnulugia di trasfurmazioni specifica scritta da una certa fabbrica secondu a situazione attuale.
Prucessu di machining
A specificazione di u prucessu di machining hè unu di i ducumenti di prucessu chì stipula u prucessu di machining è i metudi di operazione di e parti.Hè di scrive un prucessu più raghjone è u metudu di operazione in un documentu di prucessu in una forma prescritta in cundizioni di produzzione specifiche.Dopu l'appruvazioni, hè utilizatu per guidà a produzzione.I regulamenti di u prucessu di machining generalmente includenu i seguenti cuntenuti: u percorsu di u prucessu di trasfurmazioni di u travagliu, u cuntenutu specificu di ogni prucessu è l'equipaggiu è l'equipaggiu di prucessu utilizatu, l'articuli di ispezione è i metudi di ispezzione di u pezzu, a quantità di taglio, a quota di tempu, etc. (piastra di rinforzu per a stampa)
In u prucessu di furmulà regulamenti di prucessu, hè spessu necessariu di aghjustà u cuntenutu chì hè statu inizialmente determinatu per migliurà i benefici ecunomichi.In u prucessu di implementazione di e regulazioni di u prucessu, ponu accade situazioni inespettate, cum'è cambiamenti in e cundizioni di produzzione, l'intruduzioni di novi tecnulugia è prucessi, l'applicazione di novi materiali è equipaghji avanzati, ecc. i regulamenti di prucessu (piastra di rinforzu per a macchina)


Tempu di Postu: Dec-05-2022