Punching picculi buchi è attenzione à a trasfurmazioni di pezzi stampati

In questu articulu, presenteremu u metudu è i punti d'attenzione per a perforazione di picculi buchi in a trasfurmazioni di pezzi stampati.Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia è a sucetà, u metudu di trasfurmazioni di i buchi chjuchi hè statu rimpiazzatu gradualmente da u metudu di trasfurmazioni di stampa, rendendu a fustella convexa ferma è stabile, migliurà a forza di a fustella convexa, impediscendu a rottura di u fustu cunvex. è cambià u statu di forza di u biancu durante u punching.

Trattamentu di punching Trattamentu di punching

U rapportu di u diametru di punzone à u gruixu di materiale in stampatura pò ghjunghje à i seguenti valori: 0,4 per l'acciaio duru, 0,35 per l'acciaio duru è l'ottone, è 0,3 per l'aluminiu.

Quandu u punching un picculu pirtusu in una piastra, quandu u gruixu di u materiale hè più grande di u diametru di u die, u prucessu di punching ùn hè micca un prucessu di cisaglia, ma un prucessu di sprime u materiale à traversu a fustella in a fustella cuncave.À l'iniziu di l'estrusione, una parte di u scrap punched hè cumpressu è spressu in l'area circundante di u pirtusu, cusì u gruixu di u scrap punched hè generalmente menu di u gruixu di a materia prima.

Quandu i buchi chjuchi in u prucessu di stampa, u diametru di a fustella hè assai chjuca, per quessa, se u metudu ordinariu hè utilizatu, u picculu fustu si rompe facilmente, per quessa, pruvate à migliurà a forza di u fustu per impediscenu di rompe è curvatura.I metudi è l'attenzione deve esse pagatu à i seguenti.

1, a piastra stripper hè ancu usata cum'è una piastra di guida.

2, a piastra di guida è a piastra di travagliu fissu sò cunnessi cù una piccula machja di guida o direttamente cù una grande machja di guida.

3, a fustella cunvexa hè indentata in a piastra di guida, è a distanza trà a piastra di guida è a piastra fissa di a piastra cunvexa ùn deve esse troppu grande.

4, A liberazione bilaterale trà a fustella cunvexa è a piastra di guida hè menu di a liberazione unilaterale di a fustella cunvexa è cuncava.

5, A forza di pressa deve esse aumentata da 1,5 ~ 2 volte paragunatu cù a dematerialization simplice.

6, A piastra di guida hè fatta di materiale d'alta durezza o intarsiata, è hè 20% -30% più grossa di u solitu.

7, a linea trà i dui pilastri di guida attraversu a pressione di u travagliu in xin.

8, punching multi-buchi, u diamitru più chjuca di a fustella cunvexa chè u diamitru più grande di u die cunvex bassu un grossu materiale.


Tempu di post: 17-sep-2022