A diffarenza trà fustella progressiva (mutrice cuntinuu) è fustella composta

1. Diversi in natura
1).Muffa composta: Una struttura di muffa in quale a punzonatrice cumpleta parechji prucessi, cum'è l'impiccatura è a punzonazione in un colpu.
2).A fustellata prugressiva hè ancu chjamata morta continua.A parolla spiegazione significa chì cuntinueghja passu à passu.
A fustella progressiva pò esse saltata continuamente è si compone di stazioni multiple.Ogni stazione hè cunnessa in sequenza per compie diversi prucessi, è una seria di diversi prucessi di stampazione pò esse cumpletata in un colpu di a punzonatrice.
2, caratteristiche differente
1).Vantaghji è svantaghji di u muffa compostu (forma di cumpressione in fibra di carbone / stampatura di fibra di carbone persunalizata)
(1) U travagliu hà una bona coaxiality, superficia dritta è alta precisione dimensionale.
(2) L'efficienza di a produzzione hè alta, è ùn hè micca limitata da a precisione di a forma di a piastra.Calchì volta i scorni di scarti ponu ancu esse usati per a ripruduzzione.
(3) U trasfurmazioni è a fabricazione di pezzi di u moldu hè difficiule è costu, è u punch è u mutore sò facilmente limitati da u minimu di u muru, chì ùn hè micca adattatu per qualchi parte più bassu cù un picculu spaziu internu è un picculu spaziu internu è un spaziu di bordu. (stampaggio di metalli fustellati)
A causa di i vantaghji evidenti di u moldu cumpostu stessu, l'imprese di muffa generalmente tendenu à sceglie a struttura di u muffa compostu quandu e cundizioni permettenu.
2).Vantaghji di a fustellata progressiva:
(1) La fustella progressiva è una fustella a punzonazione continua multi-task.In un moldu, pò include assai prucessi, cum'è blanking, piegatura è disegnu, cù alta produtividade. (stampi d'acciaio)
(2) L'operazione di fustellatura progressiva hè sicura.
(3) Facile d'automatizà; (utensili di fustella progressiva / stampatura è fabricazione progressiva)
(4) Punching machines d'alta velocità ponu esse aduprate per a produzzione.
(5) Pò riduce l'area di a stampatrice è u situ, è riduce u trasportu di prudutti semifiniti è l'occupazione di u magazzinu.
(6) E parti cù esigenze di grandezza elevata ùn deve micca esse prodotta da fustelle progressiva. (stampatura di metalli di precisione)
I svantaghji di a morte progressiva:
1. A causa di a struttura cumplessa, alta precisione di fabricazione, tempu di ciculu longu è tassu d'utilizazione di materiale bassu di morsa progressiva, u costu di fabricazione hè relativamente altu.(stampa d'aluminiu / stampa d'acciaio inox)
2. U fustu prugressu hè di punch out a forma interna è esterna di u travagliu unu per unu, è ogni stamping hà un errore di pusizioni, per quessa, hè difficiule di mantene in modu stabile a pusizione relative di a forma interna è esterna di u travagliu à unu. tempu.( pezzi stampati da fustelle)
Informazione estesa: (stampaggio di metallo in profondità / stampa in rilievo in metallo / presse per stampaggio)
Muffa d'ingegneria: cunnisciuta ancu com'è "muffa à un prucessu", si riferisce à un muffa chì pò compie solu un prucessu di stampa in un colpu di stampa.Dopu chì stu prughjettu hè finitu, u pruduttu deve esse cacciatu da u moldu manualmente o cù un robot, è poi mette in u moldu à a prossima stazione per cuntinuà a produzzione finu à chì l'ultimu prucessu di u moldu hè finitu, è tuttu u pruduttu hè finitu. micca cunsideratu cumpletu.Stu tipu di muffa hè faciule di mantene, ma hè assai tempu è travagliu intensivu per pruduce, chì necessitanu più costu di travagliu è di tempu, è a tarifa di scarti di u produttu hè più altu.(muffa unicu prucessu / stampatura d'argentu)
Fustella cuntinuu: cunnisciuta ancu com'è "mutrice progressiva", si riferisce à una fustella chì compie dui o più prucessi di stampa in diverse stazioni durante un colpu di stampa.Stu tipu di die hè difficiule di mantene è richiede sperienza.Ricchi maestri fitters operanu, ma l'efficienza di a produzzione hè assai alta.Se a vitezza hè rapida, migghiara di prudutti ponu esse pruduciuti in una ora, risparmiendu u travagliu è u tempu, è u tassu di scarti di u produttu hè bassu.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022